Melody Gardot

Åh underbara röst! Lyssnade på alla hennes album igår eftermiddag när jag skulle sova. Av en slump hamnade hon på min spotify då min storasyster varit i farten. Melody Gardot påminner mig om trettiotalets Frankrike och Storbritannien. Ingen annan sjunger som Gardot!
anna
anna
anna
anna
anna
anna
anna
anna
If the stars were mine
I'd give them all to you
I'd pluck them down right from the sky
and leave it only blue
I would never let the sun forget to shine upon your face
so when others would have rain clouds you'd have only sunny days
If the stars were mine
I'd tell you what I'd do
I'd put the stars right in a jar and give 'em all to you
Kategori:
carolina!:

Mysig låt och en snygg anna!:D

anna:

anna:

åh tack :D

Gandalf:

Snygging!! ;) Jag skymtar att det är en svart telia t-shirt du har på dig ;) JamesBond gillar detta.

stina lindblad:

FAAN VAD SNYGG DU ÄR DÅ

stina lindblad:

FAAN VAD SNYGG DU ÄR DÅ

anna:

hahaha tacktack :D

Kommentera inlägget här: