KM Ljungby Ridklubb

Idag har jag tävlat uppe i Sickinge :D Gick toppen! Nollade grunden som var 1.10. Därefter nollade jag 1.20, första omhoppningen. Sen fick jag 12 fel i andra omhoppningen på 1.20. Dan och Lina bildade en pakt och sa till mig att de inte höjde. Jag föll för lögnen och hoppade lyckligt omedveten 1.20!!! För första gången på tävling :D Och jag nollade! Jag är hur hög som helst nu på lycka! Allt är så underbart. Min häst, Cas Soenderskov e underbar! Love him ♥
a
annacas
anna
a
a
aa
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Maaaah fy fasiken vad man får mersmak efter en sån här tävling! Jag ska tänka stort nu!
Nu banne mig blir det 1.20 debut utanför klubben till våren! :D Tack till min underbara familj för allt stöd ni ger mig. Ni är bäst. Och Viktor som är där i alla väder :)
Kategori:
Anonym:

Go for it! Du bara måååstee signera mina bröst! Jag är ju ditt största fan! ;)

anna:

hahahahaha jag ska göra det ;D

alice:

naw, va söta ni är :) (duochviktor alltså) och grattis! :D <3

Liljedahl :D:

Du luktar kiss! men du är bra ändå :D

Anonym:

käften anton! be nice :D

Kommentera inlägget här: