Jönköping

Var ju som sagt hos Alice i Jkpg denna helgen, väldigt mysigt. Först pizza på Evergreen, sen massa godis och film från Hemmakväll. Snodde med mig en Hemmakvällpåse, vem vet när man kommer dit igen. Hoppas det finns i Sthlm. Även om jag gillar Jkpg älskar jag Sthlm ännu mer, underbara huvudstad.
Nu sitter jag och väntar på att få gå till Becks, hon har julfika klart. Glögg och massa mys hoppas jag på! Ingen julskyltning detta året inte, gör inte så mycket, tkr inte om det ändå. Det är ingen snö, inget värt att gå på då!
Bilder från helgen.
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Kategori:
Gandalf:

Vem är den där skogshuggarkillen som sitter bredvid dig på tåget? :o :P

anna:

asså, ingen aning. Han är helt lost

Anonym:

asså, ingen aning. Han är helt lost. Och du är äcklig!

alice:

haha fint :D var ni trötta på tåget hem eller? ;) haha

anna:

om vi var :) men totalt värt det! :D

Kommentera inlägget här: