Glad fröken Zunk

Denna dagen i skolan har varit perfekt, precis som det stod i mitt horoskop att det skulle bli! Föreläsningar hela förmiddagen i bland annat Missionskyrkan, don't drink & drive. Intressant faktiskt. Och sen språkolympiaden i aulan. Tydligen ska jag ställa upp i det här. Hoppas bara om våran skola går vidare att dem inte väljer mig. Jag har glidit på ett bananskal hela mitt liv. Hehe. Undrar om jag verkligen är bra på något? :D eller är jag bra på många saker i stället för bara väldigt bra i en sak.
Nu skriker jag med i massa glad musik. Kan tyvärr inte avslöja vad, det hade varit för pinsamt. Dansar som snobben. Underbart!
TRE DAGAR KVAR TILL NEW MOON!

anna
Kategori:
Anonym:

Jag tycker minsann att du ska slänga in din glada musik här så alla andra också kan dansa glatt ;)

anna:

hahaha du tycker det va! :D kanske gör du bara för det ;D

Gandalf:

Jag vill också dansa snobbendans!!!! :D

Kommentera inlägget här: