Ajaj...

Kom hem relativt tidigt inatt. Men jag tycker kvällen var trevlig i alla fall, alla var så fina och gick verkligen in för att klä ut sig. Gick upp åtta, städade lite medan Viktor latade sig i min säng. Sen tränade jag för Tina. Hon skrek på mig som vanligt och får mig att känna mig två cm lång sen berömmer hon mig massa. Snacka om att man blir förvirrad.

Tänkte lite djupa tankar innan, men jag tappade dem

Nu ska jag i alla fall sova, blev tillsagd av en klok 93:a att kroppen måste också vila. Söta småbarn är ;)

Nu ska sova tills jag vaknar, nu ska jag hitta det jag saknar
Kategori:
Gandalf:

Viktor Gandalf Johansson gillar Anna Evelina Nilssons inlägg! ;) Saknar dig snygging :P Tienes mi corazon.

PS. Ändtarmen eller stolgången, rectum alternativt rektum, är den sista biten av tarmkanalen. Ändtarmen mynnar till kroppens utsida via en cirka 3 centimeter lång gång omgiven av slutande ringmuskler, den så kallade analkanalen. Öppningen i sig kallas anus. Avföring samlas normalt upp i ändtarmen till dess att tömning kan ske.



Ändtarmen drabbas ofta av olika medicinska besvär av olika slag, till de vanligaste hör hemorrojder som cirka hälften av befolkningen över 50 år lider av i större eller mindre grad. En mera sällsynt men farlig åkomma är ändtarmscancer.



Analkuddarna finns i nedre delen av ändtarmen och består av blodkärl och bindväv. Blodflödet till dessa störs vid hemorrojder.



Se även:

Stolpiller

Analsex



http://sv.wikipedia.org/wiki/Rektum

anna:

tú eres mi corazón

Kommentera inlägget här: