Grekland

Drar till Sthlm imon. Sover på Arlanda och upp tidigt på onsdag morgon för att ta flyg klockan sex på morgon. Lycka till med att få upp mig klockan tre för att äta frukost utan att jag kommer sura. Mitt morgonhumör är inte det bästa, jag har lyckats med en ful ovana att aldrig säga god morgon till mina föräldrar, ingen aning om varför jag inte säger det. Hur mycket jag än sover så blir jag aldrig pigg, antingen sover jag för mycket eller sover jag för lite... 

Vi ska till en ö i Grekland som heter Naxos, vi har varit där tre ggr innan. Det är så himla vackert, skönt och lugnt där. Jag längtar verkligen inte hem när jag är där. Men förra året ringde jag hem till Becka och grät lite. Saknade er så mycket, kommer sakna er lika mycket detta året!
Men jag ser så mycket fram emot att få flyga, det är något av det härligaste som finns. Starten och landningen är bäst. Maten på planet är inte fy skam den heller^^
Efter dessa två veckor i Underbarland ska jag: 

  • Bli brun som en jäkla pepparkaka! (vinna tävlingen i vem som blir brunast mot Lina)
  • Äta sovlaki, mousaka, baklava och kalamari i mängder!
  • Dricka massa redbull!
  • Bada skitmycket, och snorkla bland alla rev och klippor som finns där, kommer dock skrika som en stucken gris när jag ser fiskarna...
  • Läsa minst tre böcker och en massa tidningar.
  • Och sist men inte minst, bara slappa och ta det lugnt




Kategori:
Oskar:

Ser trevligt ut:) hoppas du har det riktigt trevligt där:)

alice:

ANNA! smsa eller msna mig när du är hemma - behöver prata med dig :) PUUSSS :*

Anonym:

Kan dom "stora" bloggarna, så kan väl jag oxå ?



Jag driver en blogg där jag skriver om allting som kommer i min väg. Jag tänkte dock då ha en liten frågestund, så kom igen vännen. Ställ vilken fråga du vill =)



Kram

niklas:

http://decembermirakel.blogg.se/2009/august/och-dom-som-gar-vidare-ar-klicka-pa-bilder.html#comment



Rösta på min blogg!

jag har kämpat så mycket med mitt mål

är jag inte äns värd en liten röst?



Nr 6 :)

Nr6

Nummer 6

Kom ihåg. rösten på nr 6 :)

Tack så mycket på förhand.



Dose xeretismata sta ola ta ellinika paidia ;)

hilääääliii:

härliga bilder !

Kommentera inlägget här: