Sista dagen!

Imon smäller det minsann i lilla Ljungby, eller hela helgen om man så vill det! Haha, lite julmys i skolan imon sen sluta tidigt. Hem och fixa lite julklappar och hästen. Sen bär det av ner på Charlies för att möta upp den bästa klassen och äta pizza! Fint skare va :D Ska verkligen bli roligt att alla, nästa, i klassen äter ihop sista dagen höstterminen 2009.

På kvällen ska vi fyra mysa hemma hos min älskade Manny. Vi ska bland annat kolla på våra favorit julfilmer; Love Actually, Ensam hemma 1 och Anastasia (till min fasa). Massa gott godis och när man är hemma hos fröken Tosic kan man räkna med en och annan god efterrätt! Det är sjukt hur denna människa får till det så bra. På lördag är det Växjö med mamma och syrran som gäller. På kvällen är det 35 årsfest hemma hos Anton. Olof fyller 18 och Anton fyller 17. Grattis på er!

På måndag åker jag och manny till sthlm!!!

a

Jag vill ha sommar! Jag vill ha Tylösand! Jag vill ha!
Kategori:
Anton:

WHITE I LIKE :D xD

Anton:

Btw... Sno INTE min replik! Fint skare va :D

anna:

vadå din replik? :D hahahaha du kan vara vit!

Kommentera inlägget här: