Godnatt!

Maaaaaaah, trött anna kliar sig i ögonen och gäspar. Hon ska upp om fem timmar, det vet hon om mycket väl. Dessvärre har hon inte packat eller tvättat sig. Det hinner hon imon tänker hon, sova i bilen är rena himmelriket om man måste gå upp så tidigt.
Hon tittar sig lite omkring i sitt rum och undrar varför inte Viktor är här?! Världen är orättvis ibland. Han borde vara här och krama, pussa och värma hennes säng. Sen viska fina ord i hennes öra tills hon somnar sött på hans bröst med hans armar runt sig. Hon borde vakna runt nio på morgonen och inse att hon har inget att göra på dagen. Föräldrar finns inte, hästen finns inte, skolan finns inte, världen utanför finns inte. Bara hon och Viktor. Sen skulle dem mysa ner sig i hennes stora säng och somna gott om.

Men tillbaka till verkligheten! Jag har inte duschat, packat eller pussat mina nära&kära hej då! Vadan detta? Aja vi hann klä granen iaf :) Nu ska jag mysa ner mig i min säng, skriva ett fint sms till min pojkvän och min kompis BexJohanna. Hon är go hon. Sen ska hon och hennes rumpa somna sött och vakna ilsket som ett bi (som vanligt).

Imon bär det av till storstaden STOCKHOLM!!! Maaaaah fyfan! Love it<3

AnnaAnna
Kategori:
Kommentera inlägget här: