Flumidum, nöffnöff

hihi, knäppt. Jag har ont i huvudet, ändå sitter jag framför denna eländiga dumburk. Egentligen hoppas jag lite på att Melody Gardot ska hoppa ut ur dumma Spotify och spela gitarr och sjunga för mig så jag kan somna gott i min underbara säng. Om jag inte var tillsammans med Viktor skulle sängen lätt vara min älskade i alla väder.
Det underbara med mitt huvud är att mina tankebanor är lååångt från det normala. Jag tänkte nyss på det jag skrev ovanstående sen bara två sekunder efter tänker jag på något helt annat. Om jag vore normal skulle mina tankebanor flyta ihop liksom i ett logiskt tänkande, men icke Annas hjärna!
Sa jag att jag fick en chokladkalender? Den är jättefin
Egentligen kanske jag ska göra om min blogg till en Anna-kämpar-för-miljön-blogg men det orkar jag inte. Sanningen är att jag inte är så smart för sån skit. Men jag vet hur grisarna har det, dem har det inte bra! Dem äter till och med upp varandra. Haha. Usch...
a
Nöffnöff
Blir det julskinka i år eller?
Kategori:
alice:

aldrig julskinka ffs! :D

Kommentera inlägget här: