Träning

Sex lektioner idag, varav fem är språklektioner. Suck, hur kommer jag klara av detta. Italienskaläraren är sjukt dryg, behandlar oss som om vi går på dagis och inte fattar hur man säger heter. Våran franskalärare fick vi även i latin, vilket är underbart eftersom hon är den bästa läraren enligt mig. Hon kan uppfattas som vimsig för en del men ack så härlig energi hon sprider. Svenska C drar vi igång med också, tror det kommer bli en toppenkurs. Ett plus är att den är endast denna terminen. Manny gnäller över naturkunskapen, men faktiskt tycker jag det kommer bli skönt med lite praktiska saker, eller i alla fall lite. Något som gör mig deppig är att vi inte har Historia B, det hade gjort mitt schema fullsatt. 
Har bara två lektioner imon, slutar vid elva (haha lina!).

Hoppade in som reserv på Björneträningen idag, sjukt roligt! Det gick varken bra eller dåligt men som Ida sa att bättre man gör sina misstag och fel på träningen så kan jag få hjälp med dem istället för att gissa mig fram och kanske rida fel hemma. Känns som att Bosse börja komma i bättre form nu. Ser fram emot nästa tävling. Då kör vi på lite extra. 


Kategori:
Kommentera inlägget här: