Shoooooping

Växjö idag med Mami och Kakan. Så kul, köpte tre tröjor. Ett par leggings, svarta skinnimitation, två par skor varav ett par var svarta höga skinnstövlar. Kör hårt på skinnstilen i höst låter det som. Men jag köpte ett par svarta tygskor också. Mitt femte par om jag inte räknar fel. Dem går typ sönder direkt. Jag kommer sukta efter vita converse och svarta/beigea uggs denna vinter. 
Åh jag letade efter ett par lite pösigare jeans, hittade inga där jag brukar köpa så jag vandrade vidare till JC, första gången på väldigt länge jag ens letar jeans där. Kollade faktiskt på bikbok och hm före. Men på JC är personalen så bra, så tjejerna där letade upp ett par riktigt sköna killjeans. Så en lite mindre storlek blev det, men dem sitter ändå väldigt säckigt, I love!
Kommer väl antagligen bilder senare. Nu drar jag donken med Laura<3

Kategori:
Kommentera inlägget här: