Lööööööördag

Äntligen lördag! Som jag har längtat. Idag körde jag bil till växjö med min pappa, som vanligt satt och spelade spel på din mobil. Vi höjde volymen rejält eftersom vi lyssnade på Kings of Leon. Jag fick den skivan av min kära syster när jag fyllde år. Min pappa tyckte mest att sångaren gnällde men ack vad bra dem är. Vi åkte till ridsportsaffären, citygross (vilket för övrigt var väldigt roligt eftersom vi båda var flummigt pigga så vi provade sågar, vågar och mer) sen besökte vi donken också. Jag gillar deras Capuccino, men eftersmaken från kaffe luktar inget vidare... åh jag köpte ju en ny väst, eftersom den jag har nu åker upp i axlarna och sitter inte alls bra, så om det är någon som vill köpa en fin svart väst, med paneler, sparsamt använd så hör av er!

Vi skulle egentligen till Mellby idag men min lilla Becka är sjuk så manny drog på konfirmation i växjö, jag på äventyr med papi, johanna levererar rosor och choklad och laura spelar match (vilken deras lag vann med 8-1). Snart ska jag dra ut till plutt och ta hand om bosse. antonfjanton kanske hänger med på en ridtur ut i skogen. Sen hoppas jag att jag kan städa lite och kanske baka ngt gott. Kanske drar och badar idag! :D

Lägger upp lite bilder eftersom jag är så glad!

kaffegänget

anna
väst
kings of leon

Kategori:
Kommentera inlägget här: