Hicka

Jag har fått hicka, sån jobbig hicka, så när man tar i när man har den kommer den en utåtvänd rap :( suck. 
Jag cyklar snart ner till skolan och möter alla småbarn som kommit, aja skönt att man inte är minst längre iaf. Mobba Antonfjanton ska jag med, det är inte bra att vara så kaxig som han är. Om du läser detta hoppas jag du ser fram emot ett dopp i toan. Nee skojar bara ;) det ska bli så trevligt så. 
Ska läsa ut Isolde denna veckan, har bara 100 sidor kvar, egentligen vill jag inte läsa slutet för jag har sett filmen och blir alltid lika arg och ledsen på hur deras historia slutar. Och jag gillar inte att Isolde beskrivs som rödhårig med håret stort som en buske. Hon ska vara blond, det hör liksom till. Men Tristan kommer alltid att vara James Franco för mig. Det gör hela filmen. 

Igår körde jag bil, yey! Det är skönt att köra med musik högt på och en pappa som knappt bryr sig om hur man kör, men det är klart han är uppmärksam, men verkligen inte som min mamma som bara skriker en massa hela tiden och tror hon kommer dö så fort vi kommer till en rondell. 
tristan och isoldeboken om isolde och tristan
Kategori:
antonfjanton:

"Jag cyklar snart ner till skolan och möter alla småbarn som kommit, aja skönt att man inte är minst längre iaf. Mobba Antonfjanton ska jag med, det är inte bra att vara så kaxig som han är. Om du läser detta hoppas jag du ser fram emot ett dopp i toan."



eeeee förlåt missade tiden igår med "dopp i toan" var ej meningen fjant :)

Kommentera inlägget här: