Grekland

Hemma från Grekland nu!!! Eller ja, har varit hemma i snart en vecka. Känns för jävligt rent ut sagt. Ingenting funkar, eller stämmer. Vädret är sämst, snart börjar skolan och mitt humör är kört i botten. 

Men iaf, efter landningen på Arlanda förra måndagen checkade vi in på hotell Sign in i sthlm. Otroligt fint! Älskar ju hotellfrukost men denna gången blev det inte mkt, tappat matlusten sedan Grekland. Vem vet, Annas dåliga matvanor kanske vänder till det hälsosamma nu =) Efter en galen shoppingrunda i Sthlm gick vi på bio, och jag skrattade mig hes. Sommaren med Göran, så jäkla bra! 

Dagen efter blev det en tripp till Linköping, sen hem. Väl hemma bar det ut till min älskade Bosse och min plutt! Kärt återseende måste jag säga. Ridhitler satte mig i arbete direkt ;) 

Under min vecka i Sverige har jag även hunnit med: 
  • Putta en av mina bästa vänner i en pool med kläder på klockan tio på kvällen (förlåt Lina!) 
  • Debutera 1.10 (gjorde jag idag) i Tingsryd
  • Gått upp klockan fem på morgonen!
  • Spelat GH med Plutt 
  • Kollat modevisningen med alla tjejerna
  • Tagit hand om min underbara kompis när hon var i ickekontaktbart tillstånd (full)
Kategori:
Kommentera inlägget här: