Film och popkorn

Mysade lite med Johanna i går. Sagan om ringen, glömt alla tre filmerna så det var kul att se dem igen, eller iaf en av dem. Massa popkorn och prat är ju inte fel. Asså jag kan inte låta bli att ta filmen oseriöst dock, orcherna och dem andra stora läskiga sakerna är ju jättefula och skitiga. Och när dem föds, suck. Det är ju så grisigt, tänk att möta en sån långhårig sak i skogen med det stora svärdet. Då skulle jag lätt skita ner mig och i ett desperat försök springa därifrån så snabbt benen bär. Om jag har tur kommer Aragorn och Legolas till min undsättning. Varför är alla killar i filmen långhåriga? Var finns rättvisan i det? Många frågetecken surrar runt Sagan om ringen. Får nog ringa min Sagan-om-ringen-expert Manny och fråga.

Nu drar jag till Växjö, shopping som gäller. Jag kommer väl vara nästan pank när jag är klar. Men man lever bara en gång. 
Åh förresten, gjort om bloggen lite. Det tog x antal timmar eftersom jag inte fattar ett skit. Men det blev ganska hyfsat, eller hur?! =)

Anna


Kategori:
Beckaa:

mycket fint indeed;)

Kommentera inlägget här: