Dekadansen

Nu går Promoe flitigt på datan, basen dunkar hårt mot golv och huvudet gör ont. Men det gör inget, för det är fint väder! Denna skivan introducerade min storsyster kakan för mig och jag måste säga att den är förvånadsvärt bra. Speciellt Dekadansen då eftersom den dunkar så härligt. 
Idag hade vi två lektioner, så slutar elva på torsdagar, wiiihuu! Drog ner på stan med Manny, provade jeans och jagade present till Bex som fyllde 17 den första juli. Och jag lovar att vi hittade världens coolaste present någonsin. Hihi, så vi drar till Mellby på lördag och firar lite. Bada ska vi med. Hej förkylning! 

Nu kommer snart tjocka släkten. Suck, orkar inte. Men att äta god mat är inte fel, inget stort fan av tårta dock. En del presenter hoppas jag med på. Sen kommer jag somna fint i kväll. 

Det är ungdomens förfall gör dekadansen ingen lugn man det blir ingen rast hungrig man har binnikemask slukar allt växer ur min kostym gör rent hus som en inbrottstjyv rent hus som en lokalvårdare tuggar spottar ut varje vokal hårdare och varje konsonant pallar ingen kontrollant som kollar snett på han vilken skäggig fan måste vara kriminell riktigt dekadant precis kolla movesen vilken dekadans kör hårt till vi däckar japp japp alla är vi djur alla ska vi dö sommarstället ingen pallar med nån kö hundar katter vifta svansen upp med tassen gör dekadansen 
                                                    Dekadansen - Promoe
Promoe 

Kategori:
Kommentera inlägget här: